Stai vedendu: GranaGard - Nano-Omega 5

$49.00

À propositu di Granalix

GRANALIX hè una start-up biotecnologica, fundata da u prufessore Ruth Gabizon - ricercatore senior di u Dipartimentu di Neurologia di l'Hospital Universitariu Hadassah di Ghjerusalemme - inseme cù u prufessore Shlomo Magdassi, un espertu internaziunale in u campu di nanotecnologia da u Centru Casali, Istitutu di Chimica, à l'Università Ebraica di Ghjerusalemme.

U sviluppu di GranaGard hè un pruduttu di e so attività cumuni è a so vasta cunniscenza acquistata annantu à l'anni in diversi campi di ricerca. GRANALIX hè stata fundata cum'è una filiale di "Yissum", a cumpagnia di trasferimentu di tecnulugia di l'Università Ebraica, è Hadasit, a cumpagnia di trasferimentu di tecnulugia di Hadassah Medical Center.

U prufissore Ruth Gabizon Bio

U prufissore Ruth Gabizon hè un ricercatore à l'Hospital Universitariu Hadassah in Ghjerusalemme. U prufessore Gabizon hà finitu un post-doctoratu à l'Università di California, San Francisco (UCSF) cù u prufessore Stanley Prusiner. Prusiner hè un neurologu è biochimicu americanu chì hà scupertu una classa di patogeni chì hà chjamatu prioni; proteini patologichi cù capacità di trasmissione di malatie - per quale ellu hà ricevutu u Premiu Nobel in Fisiologia è Medicina in 1997. In 1988, u Prof Gabizon hà tornatu in Israele è cuntinuò a so ricerca à l'Hospital di l'Università Hadassah.

Prufissore Shlomo Magdassi Bio

U prufessore Shlomo Magdassi hè prufessore di chimica à u Centru Casali per a Chimica Applicata à l'Università Ebraica di Ghjerusalemme. U gruppu di ricerca guidatu da u prufessore Magdassi si cuncentra in a scienza di i materiali è a nanotecnologia. U prufessore Magdassi hà publicatu più di 220 articuli accademichi è parechji sviluppi rivoluzionari. Hè cunsideratu un espertu globale in u campu di a creazione è l'applicazione di nanomateriali.

Shopping cart0
Ùn ci hè micca prudutti in u carrettu!
Cuntinuà borsetta